torsdag

2009-01-08 22:20:31

Jag blev hemma även idag och jag kommer vara det tills jag blir helt frisk, det blir bäst så. Annars kommer det att bli så att jag går runt och är halv-sjuk hela tiden, om ni förstår hur jag menar? Jobbigt värre i alla fall.

Så idag har både jag & sis varit hemma. Jag har råkat smitta henne, oops... (A)
En kort liten sammanfattning av dagen:
- kolla på det nya gossip girl-avsnittet
- provat på mammas förkylnings-medicin (som vägrar fungera!)
- pappa har varit snäll och köpt glass, cosmopolitan och kärnfria vindruvor till oss
- kollat på filmer, som bl.a. "13 ghosts" och "Arn"

Eftersom min förkylning blir sämre och sämre (täppt i näsan, hostan är förfärlig och feber!), så ska jag kanske åka till doktorn imorgon och kolla upp det (om jag får en tid, vill säga). Men vi får se hur det blir, som sagt. Blä, kul liv. Nu tänkte jag lägga mig och kolla på "The Hills", godnatt!


E, i love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0