it's all your fault

2009-01-16 10:26:32


Min outfit for today
Jeans @ kommer inte ihåg vart jag köpt dom
Svart linne @ gina tricot
Rosa jacka med svart spets @ gina tricot

Igårkväll pluggade jag verkligen järnet, men jag lyckades inte få in allting i skallen. Så jag var duktig nog att kliva upp lite tidigare idag för att plugga in det sista och nu sitter det mesta i alla fall. Jag har nämligen psykologi-prov idag, so... wish me luck!
Jag mår mycket bättre idag, tack och lov. Så ikväll vet jag inte riktigt vad jag hittar på, men en sak är säkert att jag SKA hitta på nått. Massa folk håller på att tjata på mig och försöker få med mig på g-festen, men jag får se vad som händer och sker. Jag uppdaterar er sen när jag kommer hem och glöm inte bort att hålla tummarna för mig nurå, inför provet! :)

i don't know what to say...
jag trodde aldrig detta, detta fanns inte ens i min fatansi.
du skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0