i don't miss ya at all

2009-01-30 17:22:11

Som ni kanske vet så har jag inte kunnat sova riktigt de senaste dagarna, men inatt sov jag som en gud. (haha!). Det bästa var att jag hade sovmorgon idag också, så jag sov ungefär 10 timmar inatt, det gillas!

Första lektionen idag var Psykologi och när vi kom till lektionen upptäckte vi att vi fått en ny lärare. Vi gick igenom provet som vi gjorde för två veckor sedan och jag fick MVG (!) Jag blev riktigt chockad. Mitt första MVG sen jag började trean, woho! På engelska lektionen idag fick vi prata med en gubbe från England via en webcam typ, lite weird och drygt sådär.

Ett stort (+) var ju att vi fick sluta tidigare, så jag åkte ner på stan med Emilia. När jag hade hoppat på bussen hem och åkt kanske en sisådär två minuter , så ringer E (♥) och säger att han ska åka hem och jag fick åka med han. Så jag hoppade av vid den kommande busshållsplatsen och åkte med han. Haha, lite fult, men what a hell...

En bild från glysis-cup förra året.

Vad händer i helgen gott folk?
Själv så ska jag på glysiscup med brudarna och sen får jag se om jag sover hos E eller hos Emma inatt, det beror på när E kommer hem. Sen får vi väl se om vi drar på glysiscup imorgon också (är inte bestämt ännu), men utgång imorgon blir det i alla fall. Förkrök hos Stina, as usual. Det har blivit lite av en tradition nu (haha!) Det kommer i vilket fall bli asnice. Är det några fler som ska ut imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0