utgång = helt insane!

2009-01-25 18:20:39

Min lördagkväll började riktigt bra. Det började med att jag åkte buss in till stan och när jag kom till Stina var redan Jenkan där. Medans vi väntade på att resten skulle komma, satt vi och snackade lite skit och bara myste. Runt åtta, halv nio tiden dök brudarna upp (Emma, Johanna, Stina & Sara). Vi spelade "Buzz" och jag & Emma var riiiiktigt gryyym på det, eftersom vi vann! Efter det spelade vi ölspelet, men vi tröttnade ganska snabbt på det, och bestämde oss bara för att sitta i soffan och bara snacka.

Bilder från förfesten:


Vid halv elva tiden började vi dra oss mot Stadt och när vi kommer dit, drar vi alla in på dansgolvet och shakar. I början, där inne på Stadt, var det riktigt roligt, men det ändrades ganska fort.

Det var fyra brudar som trakasserade Emma hela kvällen och det jag menar med att de trakasserade henne är t.ex: de skrek "hora!" efter henne, drog henne i håret, spotta henne i ansiktet, klöste henne och slog henne. Jag tycker det är riktigt fegt när två går på en, men när fyra går på en liksom? Det är helt insane. Och sakerna de gjorde, det är så löjligt. De är 18 år, men beter sig som 5.
I början skrattade man bara åt dom, för det var ju så löjligt. De fortsatte skrika "hora!" efter oss och vi fortsatte skratta åt dom, för vi brydde oss inte. Men de klarade tydligen inte av det, utan måsta ta till våld. Tänk er min bästa vän Emma, en ganska liten tjej (förlåt emma, men du är det) och fyra ganska kraftiga brudar går på henne helt utan anledning. Det är så fruktansvärt fegt, speciellt när de gick på henne så fort jag antingen kollade bort eller hon var en bit ifrån mig, som var = hon var praktiskt taget själv. Det enda jag kan säga är att det är tamejfan tragiskt. Världen är full av idioter, suck...

Sammanfattning
Förfesten var grym som vanligt! Tack brudar! (♥)
Där inne på Stadt var allt insane.

Kommentarer
Postat av: emma din brud

ja, finns verkligen tragiska människor :)

2009-01-25 @ 20:35:14
URL: http://emmasjolin.blogg.se/
Postat av: amanda

visste ni vilka dom var?

2009-01-26 @ 20:30:15
URL: http://astrandh.blogg.se/
Postat av: SVAR

ja, vi vet mycket väl vilka det var. men dom kommer inte störa oss nu nå mer i fortsättningen :)

2009-01-26 @ 22:50:20
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0