please, don't leave me

2009-01-05 14:40:54

Det var meningen att jag skulle kliva upp tidigare idag, närmare bestämt klockan tio. Men eftersom jag låg vaken hela natten och hostade, så klev jag upp klockan tolv istället. Det kommer bli problem att få upp mig på onsdag, kan jag lova.


Mamma har (äntligen!) köpt något åt min hosta nu. Hon pratade med någon sjuksköterska, som gav henne tips på vad hon kunde köpa. Och nu har hon köpt något slags medel som heter Oleum Basileum och luktar mint. Det ska hällas i hett vatten och sen ska jag andas in den s.k. ångan genom både munnen och näsan för att rensa luftvägarna. Jag provade på det nyss, men jag märker ingen skillnad. Någon som har provat det och vet om det funkar?

Jag tycker det känns mer som en lördag idag, än en måndag. Detta räknar jag som den sista lov-dagen, för då kan man hitta på någonting ikväll och sen när man vaknar imorgon, så har man ändå en dag kvar (som kommer kännas som en söndag, innan vi börjar skolan igen). Så, vad händer ikväll? Kom gärna med förslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi börjar väl typ 11 på onsdag? :D eftersom de inte är naturkunskap å så?

2009-01-05 @ 17:22:37
Postat av: Anonym

de är linnea föresten haha.

2009-01-05 @ 17:23:08
Postat av: SVAR

haha, okej :') ja, det gör vi ju fan ;o det hade jag helt glömt bort! guuuuuud, va skönt! :D

2009-01-05 @ 18:02:22
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0