Bröllopsdag

2009-07-03 01:22:37


Kanske inte världens bästa bild, men världens bästa föräldrar

I onsdags var det mamma och pappas bröllopsdag. De har varit gifta i 20 år, tänk er 20 år?! Detta firades såklart med hela familjen och det började med en fin middag på Kina inne i Hudiksvall. Förrätt, varmrätt och efterrätt - och proppmätt blev jag. Kina-mat kan vara det godaste man kan äta, men håller ni inte med om att man blir proppmätt nästan direkt? Det känns som att man måste fasta i flera dagar innan man ska äta där, så man kan äta upp allt. Eller är jag den enda som känner så?

Men jag måste säga att jag är väldigt glada för mina föräldrars skull. Ni är världens bästa föräldrar. Man kan inte få bättre föräldrar än er, ni är de bästa av de bästa! Ni finns alltid där, ni bryr er, ni stöttar en i vått och torrt. Ni gör allt och lite till. Jag är lyckligt lottad som har er, och syrran också såklart. ;) Grattis ännu en gång på bröllopsdagen, I LOVE YOU! ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tycker dem var fina.

Hälsa och säg GRATTIS i från miog också.

2009-07-04 @ 18:36:16
Postat av: Svar; Anki

Haha, okej :) Ja, det ska jag göra :)

2009-07-05 @ 13:14:25
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0