Stress, stress, stress

2009-07-24 23:24:01

Pueh... äntligen kan jag sitta ner och ta det lugnt en stund. Idag har det varit en vääääldigt körig dag. Först åkte jag till Hudiksvall, där jag hade lite ärenden, och sen åkte jag vidare till Bergsjö, där jag också hade lite ärenden. Så jag har åkt fram och tillbaka hela dagen. Samt alla förberedelser inför imorgon; min klänning, Mary Kay-partyt, hårfärgning. Stress, stress, stress. Allt detta ståhej för morgondagen, so it's better be good!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, för jag ska upp klockan halv sex imorgon. Ni läste inte fel - halv sex imorgonbitti ska jag kliva upp. Anledningen till varför jag ska kliva upp så tidigt är för att jag ska jobba imorgon från kl. 7-10. Det är en stor golftävling imorgon och Maja, som egentligen jobbar, behöver lite backup - så jag ställer upp! Wellwell, godnatt!

Kommentarer
Postat av: F.d MK:a

Hej! Galet att jag trillade in på din sida då... Alltid kul med nya bloggar att läsa ;) När jag ändå är här, hur blev det med erat projektarbete? Blev det färdigt? /En av de "gamla" MK3:orna

2009-07-28 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0