Gatufesten 2009

2009-07-05 15:10:07

GATUFESTEN DAG 1
Vi åkte mot den stora staden Sundsvall och det första vi gjorde var att åka mot våran lägenhet för helgen. Packade upp och fixade lite, innan vi åkte vidare till våra vänner. Där blev vi bjuden på superdupergod mat och lite alkoholhaltiga drycker.

Det första vi gjorde när vi kom till själva gatufesten var att gå in i öltältet Dalton's. Vi satt där och drack lite öl och hade det trevligt. Senare dök även mina vänner, i min egen ålder, upp och jag gick vidare med dem. Vi hade riktigt roligt den kvällen. Vi träffade först på tre riktigt roliga killar "wikipedia!" och bajamajorna, haha! (Lite för internt kanske, men det skiter jag i! Ida & Nattan förstår i alla fall, haha!) Jag tappade även rösten senare in på kvällen, men det var struntsamma då. Jag hade kul ändå! :)




GATUFESTEN DAG 2
Kvällen började med förkrök hos Mattias. Senare tog vi en taxi ner till staden och vi fick plats alla 10. När vi väl kom in till stan, försvann vi alla åt olika håll. Jag och Ida åt ett, alla andra åt ett annat. Direkt när vi kom in på själva gatufesten, drog vi till Dalton's. Dalton's var vår favorit! Senare gick vi runt lite och kikade på folk, sedan var det dags att åka hem! Lite för tidigt för min smak, men annars hade jag inte kommit hem. Wellwell, två riktigt roliga kvällar har jag haft och det tackar jag Ida för. You're the best!




Kommentarer
Postat av: ida

yeeey! ;)

2009-07-05 @ 16:55:17
Postat av: jokke

hehe, taskigt att lägga ut den bilden:P

2009-07-08 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0