Har sovit som en stock

2009-07-22 11:31:55

Godmorgon! Sovit gott inatt? Det har i alla fall jag gjort. Inatt så åkte ju jag och hämtade Stina, som hade varit på Sigge Hill, och hon var i ett väldigt bra skick om jag säger så. Det blev en väldigt underhållande resa hem. Det tog en stund innan jag somnade efter det. Låg och kollade på Ally McBeal och sen runt tre tiden somnade jag, och har sovit som en stock hela natten. Nu är jag nyduschad och nu ska jag bara göra mig i ordning, för att sedan åka till Harmånger för att gå på Harmångersdagen med mamma och syrran. Cya later!


Harmångersdagen förra året. Får se om det är lika livfullt där nu som då (haha, känn ironin gott folk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0