åh, vilken härlig dag!

2009-07-11 20:31:06

Imorse när jag klev upp, eller ja.. imorse och imorse, klockan tolv klev jag upp, då gick jag ut i solen och stekte direkt. Äntligen sol, hörreni! Man kände verkligen att man behövde lite sol efter de deprimerande vädret vi har haft de senaste dagarna. Det var så härligt att ligga där ute på altanen idag och sola, samtidigt som jag kunde lyssna på musik på min iphone. Hörlurarna är de bästa inköpet jag har gjort på länge! I fyra timmar låg jag ute idag och ååååh, så härligt det var!

Till middag blev det kebabrulle, smaskens! Efter första tuggan kände jag hur den påminde om kycklingkebaben i Bulgarien och efter det vräkte jag bara i mig. Har fortfarande lite kvar, som jag tänkte äta lite senare.

Denna lördag blev en hemmakväll, kors i taket! Var inte ett dugg sugen på att dra ut, eftersom det krånglade både hit och dit. Så istället blir det utgång de nästkommande helgerna istället och det längtar jag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0