I'm better off without you

2009-07-16 11:46:57

Det var längesen jag gick upp såhär tidigt frivilligt. Eller ja, nu är det ju inte så tidigt, men det var det när jag klev upp. I vilket fall... vad händer idag nu då? Ja, jag är ledig så jag kan praktiskt taget göra vad jag vill.

En sak som jag kanske ska göra idag är att klippa mig och färga håret. Känns som att det är dags för lite nytt och fräscht. Har ingen riktig frisyr och min utväxt är fruktansvärd, så jag hoppas verkligen Madde har tid ikväll.

Och en sak som måste göras idag är att packa, för att jag åker nämligen till Dalarna imorgon. Hinner uppdatera er en sväng innan dess, men sen under själva vistelsen där blir det ingenting. Det blir dock bara en kort visit; jag kommer hem igen på lördag eftermiddag och då är det P-p-partey som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0