kattbebis!

2009-07-05 21:43:48


Min sötnos kommer om tre veckor

Förra helgen, på förfesten innan Gnarpscruisingen, frågade en vän till mig om någon ville ha en kattunge. Jag skrek , innan jag knappt hann tänka, att jag ville ha en. I år och dagar har jag tjatat på mina föräldrar om en hundvalp, men de har vägrat ge med sig, likaså när jag har tjatat om en kattunge, eller kattbebis som jag säger (haha!). När vi var i sommarstugan, så berättade jag för hela familjen om mitt erbjudande och nu har mina föräldrar äntligen övervägt saken.

Nu har jag precis kommit hem ifrån Johanna, där vi har kikat på kattungar, och jag har hittat the one. Det blev att vi åkte och kikade ikväll i alla fall. Hon blir fem veckor på tisdag, så om tre veckor så får hon komma hem hit. Jag är så lycklig så jag nästan tuppar av! Jag vet ännu inte vad hon ska heta, utan det måste jag fundera över.


Är hon inte söt?

Kommentarer
Postat av: ida

så jäkla söt! :)

2009-07-06 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0