En hektisk dag

2009-07-13 20:12:31

Imorse vaknade jag av mammas yrande nere i köket. När jag väl lyckats tagit mig ur sängen berättar hon om sina planer för dagen, rättare sagt VÅRA planer för dagen.

Det var bara att hoppa in i duschen, göra sig i ordning och sen åka in mot Hudiksvall. Väl där inne så köpte jag en present till pappa, som jag kommer dona med ikväll, och ett par örhängen. Har kollat in dessa örhängen i evigheter och nu har jag äntligen köpt dom!



Efter det åkte vi till Gnarp och Bergsjö och gjorde lite ärenden, och nu är jag äntligen hemma! Ikväll blir det en lugn kväll. Ska dona med presenter, samt kolla på "Beck - Enslingen" och efter det blir det läggdags. Ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0