Onsdag

2009-07-15 11:15:53

Nu sitter jag här och jobbar. Som tur är så ska jag bara jobba till kl. 14.00, sen kommer syrran och byter av mig. Dock fick jag det jobbigaste passet. Det är golf-tävling idag, så det kommer att vara ett himla ståhej här i shopen.

Jag längtar tills jag kommer hem, så jag får äta lite jordgubbstårta. Haha, litet svull. Även att pappa kommer att älska min present, haha! Ni kommer att få se vad han fick senare. :) Sen ikväll kommer förmodligen Ida och Carro till oss och då ska vi ha en liten filmkväll, mysigt.

Får be om ursäkt för förseningen på svaren från frågestunden. Anledningen till det är för att jag fick ett par frågor som var lite kluriga. Roliga frågor, men var lite svåra att svara på. Men jag hoppas att jag kommer hinna svara på alla tills ikväll, eller så får det bli imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0