Langos och OC

2009-07-09 19:01:01

Tidigare idag var jag sjukt sugen på att gå ut, men närmare kvällen så var jag inte alls lika sugen. Istället har jag varit duktig och städat och gjort det fint. Har planer på att åka till IKEA imorgon och införskaffa mig lite nya grejer.

Ikväll har vi även käkat langos, familjen + Stina. Alla älskar det, förutom jag. Jag försökte att äta, men det gick verkligen inte. Är det någon mer än jag som är anti-langos?

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med - kolla på OC. Har hela första säsongen nu som jag ska titta på. Var helt besatt av det förut, för ca fyra år sedan. Kunde sitta i timmar och kolla på det, helt utan problem. Det är fortfarande bra, tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: cicci

Ååh langos!

2009-07-10 @ 00:20:48
URL: http://ciciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0