Pretty woman

2009-07-16 23:42:01


Bild tagen ifrån Google

Nu ikväll var det meningen att jag skulle kolla på Design: Simon & Tomas, men så blev inte fallet. De visade gamla avsnitt och det avsnittet som visades ikväll hade jag redan sett. Så istället kollade jag, mamma och syrran på film, nämligen "Pretty Woman". Finns det någon bättre film? Ja, det kanske det finns. Men "Pretty Woman" är en av de bästa helt klart! Den är så underbar hela filmen igenom och det är bäst när han kommer till hennes lägenhet åkandes i sin vita limousine med rosor i handen. Åååh, varför finns det inte fler killar som honom? Pay attention, guys!

Nu är det i alla fall läggdags för mig, för att jag ska upp tidigt imorgon. Hinner nog med en till uppdatering imorgon innan jag åker. Wellwell, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

det finns rätt många som han. torskar kallas de, och ska helst inte ha cred alls tycker jag. blääääää

2009-07-19 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0