idag har jag hunnit med mycket!

2009-07-03 02:30:15

Dagen började med att jag försov mig, så jag hade bara en kvart på mig att äta frukost, göra mig i ordning och ta mig till Bergsjö - men jag lyckades!

Tandläkarbesök - 11.30
Jag åkte till Bergsjö för ett tandläkarbesök och det gick väl bra, antar jag. Jag hade inga hål, utan det som var värst var när de skulle ta bilder på tänderna och man får ha den där vassa fyrkantiga saken i munnen, usch... Jag som vanligtvis hatar tandläkare, hade en väldigt snäll tjej som var väldigt bra och trevlig dessutom. Dock så ska jag tillbaka i december för en extra koll, innan jag fyller 20 och måste betala, inte kul...

Möte på komvux - 12.30
Efter det åkte jag på ett möte på komvux. Jag fick väldigt bra information om hur jag ska gå till väga för att få det yrke jag vill ha. Om det blir som jag vill, så blir det nog så att jag flyttar till hösten när allt jobb här är klart.

Övningskörning - 13.30
På vägen hem så övningskörde jag och det gick väldigt bra. Körkort nästa!


Sjöarna

Sjöarna - 15.00
Jag åkte till sjöarna och bada med syrran, Carro och Madde. Till min förvåning så badade jag faktiskt, eller ja.. halva mig åtminstone (haha!)

Filmkväll - 18.00
Jag och syrran påbörjade våran filmkväll. Vi gjorde i ordning baugetter med ishavssallad och godis, sedan satt vi och kollade på åtminstone fyra filmer. Detta förklarar varför jag är uppe denhär tiden. En riktigt bra dag har det varit och nu säger jag tack och hej för mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0