you're just like a dream

2009-07-31 20:31:21

Det blev inte att jag åkte till Ida ikväll. Krånglade lite med skjuts, eftersom mina föräldrar ville dricka lite vin till middagen, så det sket sig. Vore väldigt skönt med ett eget körkort i handen, men det skaffar jag inom kort! Och jag ska ju ändå vara med min Ida imorgon, så det var lugnt! ♥

Ikväll blir det en hemmakväll med mamma och pappa. Syrran åkte iväg till Vantjärn till Karolina och kommer vara där tills på söndag. Sen åker hon iväg igen på måndag till Göteborg och kommer hem på onsdag. Nästan en vecka kommer hon att vara borta, sur jag blir... Menmen, ikväll: En godmiddag, cheeseballs, godis, Coca Cola (ett måste!) och film väntar! Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0