i'm back in black

2009-06-10 22:47:27

Nu har jag äntligen färgat håret. När jag var i Bulgarien blev min utväxt bara värre och ljusare, så nu när jag kom hem så kände  jag verkligen att jag måste göra någonting åt saken, och nu är det gjort - I'm back in black again.

Jag vågade tyvärr inte färga håret rött till studenten och balen, eftersom jag tror att det skulle skära sig med min balklänning, fastän många har sagt att det skulle vara skitsnyggt om jag hade det. Men om jag nu skulle ha färga håret rött, så är det mycket slit som jag måste göra för att få den perfekta röd-färgen som jag vill ha. Vilket jag inte har tid med nu innan studenten, men efter så ska jag göra det!

Kommentarer
Postat av: linnea

du är dum! skulle va as grymt med rött!

2009-06-11 @ 17:21:57
URL: http://linneapernilla.blogg.se/
Postat av: Svar; Linnéa

jamen jag våga inte :(

2009-06-11 @ 18:47:15
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0