feber och jobb

2009-06-21 08:46:49

Det blev ingen mer uppdatering igår, som jag lovade, och jag ska berätta varför. När jag kom hem ifrån jobbet igår, la jag mig i fåtöljen direkt och sov i tre timmar. Efter middagen la jag mig i soffan och då kom den - febern. Låg och skakade i flera timmar. Ibland frös jag, ibland svettades jag.

Runt tio tiden tog jag febertermometern och den visade att jag hade 39 graders feber. Då var jag inte kaxig inte. Det var längesen jag mådde så dåligt som jag mådde då. Jag tyckte faktiskt synd om mig själv då och det gjorde även min familj, som servade mig med allt jag ville ha. Haha, bäst ni är!

Senare på kvällen började jag piggna på mig, så jag kände att det blir jobb idag ändå. Men nu påvägen hit till jobbet började jag känna mig hängig igen och nu sitter jag här med feber, igen. Det blir till att bita ihop och jobba på ändå. Annars kunde syrran ha jobbat istället för mig, men då skulle jag ha fått jobba nästa helg istället och det vill jag inte. Vill kunna vara ledig EN helg åtminstone. Så det är bara till att bita ihop och jobba på. Vila kan jag göra sen ikväll och förhoppningsvis tillsammans med E. ♥

Nu: Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0