HEMMA EFTER EN GALEN VECKA

2009-06-07 22:55:18

Hej alla mina kära läsare! Nu är jag äntligen hemma från en vecka i Bulgarien - Sunny Beach. Bulgarien, vilken upplevelse. Det var en helt oförglömlig resa. Vi var sammanlagt ungefär 45 st som var i Bulgarien tillsammans och jag måste tacka alla underbara som gjorde denna vecka bäst!

Det är så mycket vi har varit med om, ojoj. Störda städerskor som snodde pengar, tequila shotar hit och dit, sjukhusbesök..  you name it. Och detta är bara lite som hände under våran resa. Jag har ungefär en miljon bilder och film-klipp ifrån denna vecka, så det kommer att komma upp en massa bilder och så nu framöver (så fort jag har fått alla bilder). Tur med vädret har vi också haft, sol varje dag. En riktig kanon vecka har det varit!

Nu är det läggdags för mig känner jag, om jag ska orka med morgondagen. Imorgon blir det i alla fall stan som gäller. Ska handla lite grejer och sen ska jag åka till Madde och testa balfrisyrer. Det närmar sig nu, bara fem dagar kvar till studenten!

En låt som kommer att påminna mig
om Bulgarien är i alla fall denna låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0