idag lärde man sig någonting nytt!

2009-06-19 00:02:03

Nu sitter jag här helt nyduschad och redo för att bege mig mot sängen. Efter mitt senaste inlägg så återgick jag & E till att chilla och titta på tv. Vem var det som sa att man inte lär sig någonting av att titta på tv? Jag lärde mig någonting nytt idag i alla fall - äckligt, men sant. Vi tittade på något program, som jag inte kommer ihåg vad det heter, och visste ni att i en BH så bildas det 8000 bakterier på en dag? 8000 bakterier?! Helt sjukt. Direkt efter att jag fått veta det, ville jag bara slänga av mig bh:n. Men det sjukaste var i alla fall att bruden i programmet som det handlade om använde en BH som hon inte hade tvättat på... ja, jag vet inte hur länge. I hennes bh hade det bildats 80 miljoner bakterier. Det var det vidrigaste jag har hört!

Efter det satte sig E och spelade The Sims 3, nörd som han är, och jag somnade såklart. Dock så vaknade jag av att Pesik och Jäppä kommer inrusande i lägenheten och lyckades få E taggad på att gå ut. Jag var inte alls taggad, så jag åkte hem och nu sitter jag här helt ensam. Tråkigt, men det gör inte så mycket. Ska lägga mig nu, för att jag ska upp tidigt imorgonbitti. Jag ska åka till Mellanfjärden imorgon och jag vet inte om jag ska cykla dit eller inte. Det beror på om det är bra eller dåligt väder, så vi får se. Att cykla till mellanfjärden är som en tradition på midsommar och det är riktigt roligt, kan jag tala om för er. :)

Hur kommer din midsommarafton se ut?

Wellwell, nu är det läggdags för min del. BTW! Det krånglar fortfarande med blogg.se, så jag kan inte lägga in balbilderna. Jag lägger upp dom så fort det har fixats. :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0