MIDSOMMARAFTON

2009-06-23 23:04:02

Denna midsommarafton började med att jag klev upp kvart över elva och kände direkt att det inte var någon idé för mig att cykla. Det var meningen att vi skulle börja cykla kl. 12.00 och eftersom att jag vaknade så sent, så skulle jag få det väldigt svårt att hinna käka frukost, duscha, klä på mig, packa i ordning, göra i ordning cykeln, samt ta mig till Jättendal på en trekvart. PLUS att jag var (är det fortfarande!) dunderförkyld, som var = jag kapa cyklingen i år.


Här sitter jag och picknickar med familj och vänner, mysigt.

Utan istället åkte jag dit med mamma, pappa och några vänner runt två tiden istället. Vi picknickade på gräsmattan där i Mellanfjärden och hade det jättemysigt. Jag blev dock avundsjuka på alla som hade midsommarkrans, eftersom jag inte hade någon. Wellwell... efter ett par mackor och några öl, gick jag och mötte cyklisterna. Vi kollade på stångfighten och efter det åkte jag till E (♥) och grillade, riktigt mysigt.

Senare på kvällen åkte vi tillbaka till Mellanfjärden och där var det full fart. Det var en riktigt rolig och lyckad midsommar. Lätt den bästa midsommaren på länge! Tror dock att det hade blivit roligare om jag hade cyklat också, men det är ingenting man kan göra någonting åt nu. Det får bli till nästa år isf.

Hur såg eran midsommar ut?

Kommentarer
Postat av: Rezzie

Asså jag e kär i dina ögon! fan att jag har bajsbruna!

2009-10-18 @ 13:08:58
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0