torsdag

2009-06-18 16:08:37

Det har inte blivit någon uppdatering nu på ett tag, men det är faktiskt inte mitt fel. När jag skulle lägga in balbilderna i förrgår(?), som jag har lovat att göra nu ett antal dagar, så krånglade själva blogg.se.

Men nu när det funkar igen, så är jag såklart inte hemma. Så balbilderna får ni senare ikväll förhoppningsvis. Just nu sitter jag här hos E och nördar litegrann, medans han håller på att diska. Duktig han är, lillgubben min. ♥ haha! Åkte hit igårkväll och då började vi med att städa lägenheten, göra rent akvariumet osv. Efter allt det var gjort, så la vi oss i soffan och kolla på film och myste. Sen när muppen började spela The Sims 3 och jag fick inte vara med, så då somnade jag istället.

Nu idag har vi inte gjort så mycket, förutom att dega. Jo, vi var på donken nyss och käka. Fanns ju ingen mat här i lägenheten och vi kommer inte att vara här någonting i helgen heller, så det var onödigt att köpa en massa mat som vi inte skulle hinna käka upp, så det blev donken - och inte klagar jag för det, haha! Nu ropar E innifrån köket också, så det är bäst jag går dit och hjälper honom. Uppdaterar er någonting senare, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0