"vi är lite finare, lite bättre"

2009-06-26 12:58:15

Min onsdagkväll började med att folket kom och hämtade upp mig och vi åkte till E (♥) och hade en liten förförfest. Vi spelade pyramiden för att komma igång och hade det trevligt. Senare drog jag och grabbarna vidare till Hanna på förfest, där hon, André och Alexis satt ute och myste i det härliga sommarvädret.

Innan vi begav oss till Bockarna, träffade vi Emma och Fredrik. Dom följde tyvärr inte med oss in på Bockarna, men det var trevligt att träffa dom. Vilket påminner mig om att jag måste prata med dig, Emma, angående ikväll. Call me?

Inne på Bockarna var det fullt med folk. Dock inte så mycket känt folk som jag trodde att det skulle vara, men trevligt hade jag i alla fall. Otroligt nog, så gjorde jag inte av med ett öre på krogen. Först blev jag bjuden på inträde av min älskling och sen blev jag bjuden på cider av mina vänner, ifrån Stockholm, Tom och David. "Vi är lite finare, lite bättre". Tack för en rolig kväll, grabbar!

Kommentarer
Postat av: emma din brud

ska jobba imorgon, börjar 11 istället för 2. Så kan inte åka till gnarp :(

2009-06-26 @ 16:16:18
URL: http://emmasjolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0