update

2009-03-03 12:12:28

Sorry för en dålig uppdatering, gott folk. Men jag har inte varit på humör för att skriva. Men nu får ni en liten uppdatering över vad jag har gjort de senaste dagarna

Söndagen - även kallad bakis-dagen
*  Jag vaknade förvånansvärt tidigt, brukar vanligtvis sova bort hela dagen.
*  Mådde relativt bra hela dagen. Ingen huvudvärk, utan var lite seg bara.
*  Spelade sims med syrran hela dagen, eftersom jag äntligen har fått
    det att fungera igen. Riktigt roligt spel, vad tycker ni?
*  På kvällen satt jag nere i vardagsrummet, käkade godis & kollade på
    Beck - den japanska shungamålningen

Måndag
*  Jag vaknade kl. 14.30, som är = jag sov bort hela dagen
*  Spela lite spel och började på dagens städning

Idag
Dagens planer är att städa hela mitt rum, som för övrigt ser ut som ett bombnedslag. Någon som vill leka inte-nudda-golv? Det går att göra det ganska lätt i mitt rum just nu, om jag säger så. Sen ska jag fixa och trixa lite med min nya garderob.

Imorgon
Dagen med stort D (haha!) Då blir det utgång med brudarna, jarrååå!
Någon mer som ska ut då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0