Dagen efter

2009-03-05 22:10:55

Så dagen efter nurå, hur mår jag? Jag mådde väldigt bra när jag vaknade och det har jag även gjort hela dagen också. Det som chockade mig mest var att jag vaknade förvånansvärt tidigt, med tanke på att jag inte somnade förrän vid kl. 4. Vid kl. 11.00 satt jag nere vid frukostbordet och redo för att åka till Sundsvall. Min farfar fyller nämligen 67 år idag (grattis till han!), så tanken var att vi skulle åka dit och gratulera honom. Men då blev Sundsvallsresan inställd, pga att min farfars fru inte mådde så bra, så det fick bli en annan dag istället.

Så istället la jag mig nere i soffan och kollade på SatC. När jag väl hade bestämt mig för att göra ett ryck i mitt rum, så kom min kusin Linda på besök. Vi slog in presenter (very entertaining, haha!), spela lite kort, flumma på och snackade lite skit, mycket trevligt!

En bild på mig och min kusin Linda från i somras, gud va stiliga vi var... (haha!)

Sist jag träffade henne var på julafton, och som tur är så kommer det inte dröja så länge tills vi ses nästa gång, för att imorgon fyller min moster 50 år, så då ska vi dit och gratulera henne. Massa folk, tårta och flumm - great! Massa folk är dock = en massa random folk jag knappt pratar med, så som tur är så har jag Linda & sis där också, så vi kan underhålla varandra. Nä, det kanske är dags att ta och göra ett ryck i mitt rum nu? Jag uppdaterar någonting senare. Ciao! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0