fredagen den 13:e, igen

2009-03-14 01:36:29

Äntligen fredag och äntligen helg! Idag är det inte vilken fredag som helst, utan det är fredagen den 13:e, igen. Två gånger på samma år kan bara betyda en sak - 2009 kommer bli ett riktigt sjujäkla otursår, eller har jag fel? Jag hoppas verkligen att jag har fel! Det får verkligen inte inträffa någonting otursaktigt på de kommande dagarna jag verkligen ser fram emot, så som; bulgarien, studenten, balen etc. Som tur är har ingenting otursaktig hänt mig idag.

Har ni haft någon otur idag?

Idag har jag varit ledig, men ändå klev jag upp kl. 10.00. Vem kliver upp tidigt när man är ledig liksom? Till mitt försvar så gjorde jag bara det för att jag inte kunde somna om. Gick ner, tog en dusch, käkade lite frukost och satte mig sedan vid datorn, där jag i stort sett har suttit hela dagen. Nu kan jag stryka både religionsuppgiften och hemtentan - good work!

Kommentarer
Postat av: amanda

åh, vad bra :D

2009-03-14 @ 12:56:44
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: SVAR; amanda

haha, ja :') fyfan va jag slet med dom där grejerna, men nu är de gjorda och klara. så sjukt skönt!

2009-03-14 @ 15:41:44
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0