Gossip girl is back!!!

2009-03-16 23:29:50

Jag är nog inte den enda som har suttit nu, varje tisdag i flera veckors tid, och funderat på varför det inte har kommit ut något nytt Gossip Girl avsnitt ännu. Ni vet hur det blir när man har följt en serie så pass länge, att man har riktigt kommit in i det och man vill bara se vad som kommer hända härnäst? Så har det blivit för mig och man blir lite irriterad när det inte kommer ut några nya avsnitt på en sisådär fyra veckor, helt utan orsak? Men nu idag så fick jag den glada nyheten att jag inte behöver vänta längre. Imorgon, eller rättare sagt inatt, kommer det nya Gossip Girl avsnittet ut och det ska jag banne mig titta på så fort jag vaknar imorgon. Jag är nämligen ledig imorgon (sug på den!) Min källa till denna nyhet, kommer från en annan bruds blogg jag hittade sådär lite random. Men hon hade i alla fall lagt upp detta youtube-klipp - och jag hoppas verkligen att det är sant. Jag längtar verkligen! Kolla bara på detta...


Någon mer än jag som gillar Gossip Girl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0