håll en tumme för mig!

2009-03-30 23:20:40

Nu har jag pluggat klart för dagen, äntligen! Den stora delen av kvällen har gått åt till att öva på mitt tal inför imorgon. Jag som vanligtvis brukar vara ledig på tisdagar, ska åka in till skolan imorgon till kl. 9.00 och göra mitt muntliga nationella. Jag ska prata om familjens betydelse för ett bra liv och jag är väldigt nöjd med mitt tal. Det känns väldigt bra och jag hoppas att det även kommer att gå bra imorgon (håll en tumme för mig, snälla?).


Efter att det är klart blir det nog till att luncha med brudarna, innan jag åker ner på stan och göra några ärenden för att sedan åka hem och plugga åter igen. Men nu - läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0