Lessheten

2009-03-20 16:23:44

Det går inte att beskriva hur less jag är nu alltså.
Jag ska ta allting från början, så att alla hänger med - REWIND!


Min balkänning?

För ca ett år sedan hittade jag en klänning och sa redan då att "dedär ska bli min balklänning". Jag visade mamma den och frågade om det var möjligt att hon kunde sy denna klänning åt mig och det kunde hon såklart. Så, för ett år sedan hade jag redan fixat en klännings-modell till min blivande balklänning, men tyget då? Ja, vi kommer till det. Så ungefär i ett år har jag försökt att hitta ett tyg till min klänning, men inte hittat något. Det har varit helt omöjligt! Men nu med tanke på att det bara är 12 veckor kvar till studenten, så börjar jag få lite panik.

Jag berättade i ett lite tidigare inlägg att jag var på Wahlmans i Gnarp i helgen och försökte leta tyg. Jag blev så glad, för att jag hittade äntligen ett tyg som jag ville ha och modellen hade jag redan, så det vore bara att sätta igång. Problemet var att de inte hade tillräckligt med tyg till min klänning och de var inte säkra på om de kunde beställa hem någonting mer, men de sa att de skulle höra av sig på måndagen ang. om de kunde eller inte kunde. Jag fick världens klump i magen, för jag tänkte att med min vanliga tur så kommer allting att skita sig - och vad händer? Jo, för det första så hörde dom inte av sig förrän på idag och för det andra så berättade dem att det inte fanns någonting mer utav de tyget som jag ville ha.

Kul va? Jätte kul att börja om från scratch nu, liksom. Jag har två val, antingen:

Samma klänning - Annat tyg / Annan klänning - Samma tyg

Jag med min beslutsångest och allt, kul... Förstår ni vilken situation jag sitter i? Usch, füfan va jag är less nu. Varför ska det alltid krångla för? Just nu känner jag bara för att åka på Florist och köpa en klänning, så jag slipper dehär. Det är inte kul längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0