fiesta!

2009-03-30 00:13:09

Gårdagen bjöd på mycket blandade känslor, men för det mesta så var jag på topp-humör.
Det blev lite krångel hit och dit, men det lyckades ordna sig i alla fall.


En bild på mig och Linnéa från gårdagen, haha!
Ingenvet varför vi håller i en tomte, men vi är snygga ändå.

Kvällen började med att Amanda kom hit innan vi åkte in till stan, på förfest hos E (♥) Där satt vi och spelade ölspelet tills Emma, Linnéa & Jennifer kom och joinade oss. Sedan blev det Stadt som gällde och där träffade jag både Kadde & Jonas, vilket gjorde mig väldigt glad.

Idag har jag mått som jag har förtjänat. Är huvvet dumt, så får kroppen lida. Jag har även blivit klack-stämplad på foten, så jag kan knappt röra den. (y) Dagen har spenderats för det mesta i sängen och i soffan, har inte orkat gjort någonting annat. Jo, jag gick och köpte pizza (bästa bakismaten, helt klart!) och jag var snäll och bjöd E (♥).

Nu är jag hemma och sitter och tittar på "Hemsökta hus". Jag är ganska dum som gör det egentligen, eftersom jag är väldigt lätt skrämd, men jag tycker det är kul att titta på också. Wellwell, jag får väl skylla mig själv då antar jag om jag inte kommer kunna sova inatt. Som tur är har jag sovmorgon imorgon, det gillas!

Jag hoppas ni har haft en bra helg, allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0