måndag

2009-03-23 23:39:03

Negativt med denna dag:
♦ Jag höll knappt på att ta mig upp ur sängen imorse
♦ Höll på att missa bussen
♦ Det har snöat hela natten och hela dagen, blä!
♦ Min huvudvärk som började igår, har ännu inte gått över
♦ Religionkunskapsprovet gick åt helvete


Religionsprovet handlade om Islam och innan jag gick och la mig igårkväll, så tyckte jag att jag kunde det mesta - men så var inte fallet. När jag kom till skolan fick jag veta att man skulle plugga en massa jämförelser också mellan Islam och Kristendomen, vilket jag knappt hade pluggat på. Såklart så var det vad hela provet gick ut på i stort sett - att man skulle jämföra en massa mellan dessa två religioner. Jag skrev i alla fall 7 sidor (helt insane, I know), men ändå... det kändes inte bra. Det kändes som att jag bara satt och flumma på om allt mellan himmel och jord. Nej, fy. Inte bra. Men jag får tänka positivt och hoppas på det bästa. Håll en tumme för mig, okej?

Positivt med denna dag:
♦ Jag fick träffa min Emma, som jag inte har träffat på
evigheter kändes det som - då blev jag glad. :) ♥
♦ Jag träffade även Madde, en barndomsvän till mig,
på bussen hem och vi satt och pratade om allt möjligt.
Vi pratade bland annat om att hon kanske ska fixa
min frisyr till balen! Äntligen någonting positivt i jämförelse
med alla motgångar jag har haft ang. min student/bal.

Kommentarer
Postat av: SVAR:

Den var suuupergod! Köp om du hittar den någonstans hemma, vet inte om den finns i bondeland ^^

2009-03-24 @ 02:13:11
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0