dålig uppdatering, i know

2009-03-20 10:31:38

Sorry för en dålig uppdatering, men de tre senaste dagarna har varit rent ut sagt - förjävliga. Allting började i tisdagskväll då jag hade en förjävla huvudvärk och en weird känsla i magen (mådde typ illa). Jag trodde att det skulle bli kortvarigt och att det skulle bli bättre efter en natts sömn, men det blev dock inte som jag hade tänkt mig. Jag vaknade upp på onsdagsmorgonen och då hade det hela gått ett snäpp värre, men jag tog en alvedon i hopp om att det skulle gå över, och åkte iväg till skolan.
   Det hela slutade med att jag åkte hem efter bara en lektion. Jag hade dock bara två lektioner den dagen och på den andra lektionen skulle vi skriva på våra notiser, som jag ändå hade glömt hemma, så då kände jag att det inte spelade en så stor roll att jag åkte hem. När jag kom hem så tog jag en till alvedon och sov 5 timmar, bara sådär rakt upp och ner, och när jag vaknade mådde jag varken bättre eller sämre. Under hela kvällen mådde jag exakt likadant.
   Igår när jag vaknade var det inte ens någon idé att kliva upp ur sängen. Onsdagens illamående var ingenting jämfört med gårdagens. Det hela hade gått ännu ett snäpp värre genom en väldigt otrevlig syn, om jag säger så. Migrän, jippie... Vilket resulterade i att jag stannade hemma även idag. Jag vill ju inte direkt åka till skolan när jag out of nowhere kan må riktigt illa, så som jag gjorde igår. Na-ah. Nu ska jag gå ner och försöka pina i mig en tallrik fil och sen blir det nog sängen som gäller, resten av dagen. Ciao!


I miss my girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0