blir inte mycket roligare än såhär

2009-03-25 11:12:32

Nu sitter jag på skolan och har skit tråkigt. Lektionen har ännu inte börjat, men ändå sitter jag här för det finns ingenting annat att göra på skolan.


Imorse försov jag mig, men det var faktiskt inte mitt fel, utan pappas. Eftersom jag stänger av mitt alarm i sömnen, så bad jag pappa att väcka mig. Men tror ni inte att han glömde bort det och väckte mig en halvtimme senare än jag hade sagt till honom. Det resulterade i att jag fick stressa sönder; duscha, klä på mig, sminka mig och käka frukost på mindre än en halvtimme (y) och det som förvånar mig är att jag hann. ;o

Första lektionen var naturkunskap och då fick vi labba. Vi fick ha på oss en vit rock, i en alldeles på tok för stor storlek (så vi var väldigt snygga!) samtidigt som vi fick kolla i ett mikroskop på en massa kromosomer från lökrötter. Det var inte så kul direkt, men roligare än en vanlig lektion i alla fall. Och nu har jag text, som är = att skriva klart våra notiser. Suck... det går inte bra, vilket gör mig väldigt opepp på att sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0