Dreams

2009-03-13 14:15:30

Drömmar. Ibland älskar jag dom och ibland hatar jag dom! Inatt hade jag en riktigt obehaglig dröm. Ni vet, när man drömmer om någonting man är riktigt rädd för ska inträffa och när man vaknar tror man att det verkligen HAR hänt irl. Jag drömde en sådan dröm inatt, vilket gjorde så att när jag vaknade hade jag verkligen gråten i halsen samtidigt som jag var förbannad så jag skakade. Men jag insåg sen att det bara hade varit en dröm, but still...


Har ni någonsin haft en sådan dröm?

Min dag började med att jag försov mig och fick stressa hur mycket som helst, för att hinna med bussen. Skola från 9-14 och det har varit en väldigt tråkig och dryg skoldag. Torsdagar är värst, helt klart. Samhälle, svenska, naturkunskap och religion på en och samma dag, bläääää! Nu är jag hemma och ska plugga religion resten av dagen/kvällen, kanske till och med börja på hemtentan som ska in imorgon? Bra framförhållning Benitha, väldigt bra... Tur att jag är ledig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0