boktips?

2009-05-20 10:42:05

Förut läste jag böcker all the time och jag har alltid funnit det väldigt rogivande. Nu de senaste åren har jag inte haft så mycket tid att läsa pga. alla läxor. På stranden på somrarna brukar jag alltid ha någonting läsbart med mig, men det är bara då. Jag vill kunna ha möjlighet att läsa nu! Jag vill kunna ha möjlighet och tid att läsa NU, utan att det ska vara en skoluppgift. Snart så får jag den möjligheten - efter studenten - och då skulle jag gärna vilja ha lite boktips?


Har du läst en bra bok på sistone
som du kan rekommendera till mig?

Kommentarer
Postat av: cicilia

massor! läs margit sandemo, hon har grymma bokserier. raija, häxmästaren, legenden och ljusets rike, isfolket. bäst! :)

2009-05-21 @ 13:51:18
URL: http://ciciliaa.blogg.se/
Postat av: frida

jag leste harry potthead för ett tag sen. Bra bok, den gillas, och räkomenderas starkt!

2009-05-26 @ 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0