nattens bravader / dagen efter

2009-05-03 22:15:27

Nattens bravader
Jag ska fatta mig kort och låta bilderna tala för sig. Förkrök hos Nisse med Jenkan & Bettan. Sedan vidare till Stadt och sen urspårning.





Dagen efter
Jag har väl inte mått alltför bra idag efter gårdagens bravader, men jag antar att jag får skylla mig själv. Är huvudet dumt, får kroppen lida. Klev upp, stekte lite med grabbarna, åkte till Bergsjö och hälsa på mormor & morfar en sväng, sov en stund, mat, sov en till stund och nu sitter jag här och pluggar. Är galet trött nu och vill gå och lägga mig, men har dock lite saker jag måste göra innan. Men jag får ta och säga godnatt nu då i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0