elfte maj

2009-05-11 19:05:02

Jag tänkte börja med att be om ursäkt för en väldigt usel uppdatering för denna helg, men jag har haft fullt upp. Fick en väldigt oväntad överraskning i fredags, vilket ledde till att helgen spenderades åt någonting helt annat än vad jag hade planer på, men inte mår jag dåligt för det. Jag har haft en riktigt bra helg och det hoppas jag att ni också har haft!


Denna måndag började med att jag snoozade i en timme, eftersom jag var så hiskeligt trött. Jag trodde att jag (som den tidsoptimist som jag är) faktiskt skulle hinna duscha, käka frukost och göra mig i ordning på en trekvart/timme, men det slutade bara i kaos. Hade en riktigt dålig kläd-dag - jag bytte säkert kläder en sisådär 6-7 ggr tills jag kunde bestämma mig. Sen var det bara att ta på sig skorna och springa iväg till bussen. Vilka bekymmer vi tjejer kan ha ibland, haha!

Skolan har varit helt okej idag, om man bortser från den snuskiga filmen vi fick se på naturkunskapen och den sista lektionen. Efter skolan åkte jag & mamma och köpte glass, innan vi åkte hemåt. Nu blir det SatC och plugg resten av kvällen, i alla fall fram tills 21.55. Då ska jag kolla på "Ballar av stål" på Kanal 5 och det får man ju bara inte missa!

Kommentarer
Postat av: - Hanna

sv; Ja jag menar ju det, har kollat på den några gånger nu. Fattar inte. Allra helst inte i den där glitterfrans grejen. Helt stört :P

2009-05-11 @ 19:14:28
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0