min fredag i bilder

2009-05-16 22:18:01

Jag tänkte sammanfatta min fredag lite smått och gott med lite bilder.


Dagen började med att jag tog en promenad med Figo,
vilket jag även gjorde tre ggr till den dagen.


Det blev ingen klassfest eller utgång för min del den kvällen.
Var inte så direkt pepp med tanke på vad som hänt i torsdags
och så ska jag jobba båda lördag och söndag 8-15 - kaching!


Då kom min underbara kusin Linda, som var hemma ifrån
Umeå, och hälsade på. Fick sällskap av henne hela kvällen.


Även Niklas, grannen, kom på besök och vi satt och tittade på Talang tsm.
Bla. mina klasskompisar var med och de gick vidare, WOHOOO! Grattis! (y)
Har inte vetat om det tidigare, eftersom de inte har fått avslöja någonting.


Här kan ni checka in dem. ;)

Sedan begav jag och Linda oss upp till mitt rum. Nördade lite, spelade lite nostalgi-musik, snackade lite skit & kollade på både mina MK-filmer och Gossip girl, som vi även somnade till. Chill fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0