detta inträffar inte ofta

2009-05-17 12:13:12

Gårdagen blev en hemmakväll för mig, vilket inte inträffar ofta - jag, hemma på en lördagkväll, alltså. Var trött efter dagens arbete, så min kväll spenderades framför både tv:n och datorn.



Kikade en snabb sväng på Eurovision Song Contest med familjen. Norge vann med stora marginaler, med deras låt "Fairytale" som var helt okej faktiskt. För mig spelade det absolut ingen roll vem som vann, tyckte dock att det var skamm att Sverige nästan kom sist. Våran låt var helt okej den med.

Vad tycker ni - vann rätt låt?

Efter Eurovision satte jag igång med pluggandet. Satt och skrev och skrev och skrev tills det började svida i ögonen på mig. Då kollade jag på klockan som stod på 01.30. Då var det dags för mig att gå och lägga mig, speciellt med tanke på att jag skulle jobba 8-15 nästa dag.


Ni kanske förstår varför det började svida i ögonen på mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sög så jävla hårt. Fyfan. Ska aldrig mer se på skitprogrammet!

2009-05-17 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0