mooooondaaaay

2009-05-18 20:47:52

Imorse vaknade jag av att E sprang runt och yrade i lägenheten, med sina studentkläder och sin studentmössa på. Han och hans klass hade studentfotografering idag och E var väldigt stilig. :) Efter att han hade åkt iväg, fortsatte jag att sova. Vaknade en timme senare av att tripp, trapp, trull kom innanför dörren (alltså E, Daniel och Sebbe), samtidigt som de förde ett väldans liv. "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten!" knäppgökar.


De stannade ett tag och efter att de hade åkt joinade E mig i sängen och vi både slocknade direkt. När jag sedan vaknade av mitt alarm, kände jag att jag verkligen inte orkade gå till skolan. Var hur trött som helst och hade en förjäkla huvudvärk därefter, som var = jag blev hemma. Fortsatte att sova framtills mamma kom och hämtade mig runt halv fyra-tiden. Helt sjukt hur mycket jag har sovit, men utvilad är jag i alla fall. Blev inte alltför mycket sömn i helgen, så jag antar att jag tog igen det idag.

När jag kom hem käkade vi lite snabbt och sen kom L & hennes mamma hit. Vi donade lite med L's balklänning och snackade om lite allt möjligt. Nu har de åkt och jag sitter här och ska precis till att börja plugga. Har så fruktansvärt mycket att göra nu innan vi slutar och jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt. Som tur är så är jag ledig imorgon och kan göra undan en jäkla massa saker imorgon. (y) Bäst att sätta igång då... Tänk - om 13 dagar ligger jag och steker i Bulgarien, det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0