mösspåtagning

2009-05-29 00:43:09

Idag hade vi inga riktiga lektioner heller, utan mest betygsnack. Kommer att få G i naturkunskap och VG i svenska (y) Jag blev riktigt glad när jag fick reda på att jag fått VG på nationella proven.

Kl. 13.00 samlades alla blivande studenter i aulan för mösspåtagning. Där stod vi allesammans, med mössorna på, och sjöng studentsången. Det var inget märkvärdigt, men ändå lite mys. (:

När jag kom hem var det meningen att jag bara skulle lägga mig och läsa VeckoRevyn och bara ta det lugnt ett litet tag. Istället somnade jag med tidningen i knät och sov i fyra timmar. Var kom det ifrån liksom?! Var inte ett dugg trött innan...

Nu ikväll har jag pluggar gärnet och nu är jag trött, så nu är det läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0