varierande dag

2009-05-06 20:35:28

Nu sitter jag här, smaskar i mig en kexchoklad samtidigt som jag räknar minuterna tills Grey's Anatomy börjar. Mitt illamående har gått upp och ner under hela dagen. Ena stunden mår jag relativt bra, men sen den andra stunden mår jag riktigt crappy.


Likadant med vädret idag - det har också gått upp och ner under dagen. Ena stunden var det soligt och fint och den andra stunden så spöregnade det och åskade. Det till och med regnade när solen fortfarande sken och det var klarblå himmel, hur går det till? Wellwell... Nu idag var jag verkligen livrädd, eftersom hela huset skakade. Jag har aldrig varit ett fan av åska och för att vara helt ärlig så hatar jag det - always have, always will. När jag var liten sprang jag till och med ut och satte mig i bilen, för att där var jag trygg. Det finns ju vissa som anser att det är mysigt med åska osv.

Hur känner du inför åska?
Tycker du att den är mysig eller är du livrädd för den som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0