grilla och chilla i iggesund

2009-05-18 19:15:35

Ungefär två timmar efter att jag kommit hem från jobbet igår, åkte jag in till stan för att vara med E. Det tog inte lång stund innan Pesik hämtade upp oss och vi for vidare till Iggesund. Där grillade vi hos Pesik och gott var det. Jag som inte alls var så hungrig innan, käkade ganska mycket ändå. Vem tackar nej till grillat, klyftpotatis och bea-sås liksom? Inte jag i alla fall. Efter det chillade vi lite och kollade på något skit-program på tv:n, haha!

MästergrillarN E, haha.

Dennis, Marre, Pesik och Jimmy.

Sedan åkte vi vidare till Jimmys place och satt där och degade en stund. Jag kom inte ihåg hur mycket klockan var när jag & E åkte hem, men sent var det i alla fall. Men jag måste säga att det var en riktigt trevlig och mysig söndagkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0