student kostnaden

2009-05-29 00:48:52

Idag kom jag och brudarna verkligen till insikt om hur sjukt mycket pengar studenten kostar. Det var ett riktigt wake-up-call. Förut när man hörde folk berätta att studenten kostar så mycket, blablabla, så tänkte man liksom "Jaja... det kan väl inte kosta så mycket ändå.." Men nu idag så räknade vi ut att studenten kommer att gå på drygt 13000kr. Då är studentresan, studenten, balen och alla små grejer inräknade. DET ÄR HELT SJUKT! Tänk vad mycket man kunde ha gjort för de pengarna?! Det är nästan så att jag får dåligt samvete för mamma och pappa som måste betala allt. Men jag har bestämt mig för att jag ska ge dom någonting riktigt speciellt, efter att jag har jobbat och tjänat pengar i sommar. Några tips?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0