tolfte maj

2009-05-12 15:55:20

Idag är jag hemma och är ledig. Hade planer på att kliva upp tidigt och få lite saker gjorda, men så blev inte fallet. Slog av alarmet kl. 9.00 och sov till kl. 12.00 istället. Hittills har jag kollat på det nya gossip girl avsnittet och pluggat litegrann. Snart kommer pappa hem och då ska jag göra i ordning lite sallad med vitlökssås (mmmums!) och sedan ska jag fortsätta med pluggandet.



Även att mina brudar - Emma & Jenkan - sitter på ett plan till Italien just nu och kommer vara borta en vecka. Det kommer att kännas väldigt tomt utan dem. I'm gonna miss you bigtime! ♥ Är riktigt avis, men som tur är så är det inte långt kvar tills jag åker till Bulgarien - 19 dagar kvar, för att vara exakt. (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

exakt ett år sen vi var på arlanda!

2009-05-12 @ 19:59:29
Postat av: svar; anonym

ja, det är det ja ;o

2009-05-12 @ 20:14:28
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0