hard work work

2009-05-21 11:00:40

Nu sitter jag här på jobbet och är trött som en gnuuuu. Beror nog på utgången igår samt att jag bara fick fyra timmars sömn inatt, men det kan jag bara skylla mig själv för. Som tur är det inte ett så ansträngande jobb, vilket både är bra och dåligt anser jag. Bra för att det är ganska chill och när jag inte har några kunder, så kan jag sitta och nörda litegrann. Dåligt för att det är rätt så tråkigt när jag inte har några kunder och det får tiden att gå huuuur seeeegt som heeeelst. Men jag kan som sagt inte klaga. :)

När jag kommer hem, så blir det en riktig powernap som gäller i alla fall. Och innan jag börjar plugga, så ska jag berätta för er om gårdagens bravader. Bara jag får alla bilder från igår. Det blir väl runt 18.00, kanske lite senare. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0