humlesnurr & langballe

2009-05-08 11:24:15

Idag är det torsdag och jag är även hemma idag, med huvudvärk, magknip, halsont - detta gillas inte! Så imorse var det bara till att gå och lägga sig igen och sova några timmar till. När jag vaknade var det bara att försöka rycka upp sig och skriva klart de förbaskade religion instuderingsfrågorna. Senare på kvällen blev jag riktigt sugen på någonting att äta och bestämde mig för att baka en kladdkaka (MMMUMS!). Den åt jag på, samtidigt som jag kollade på "Harry Potter - Den flammande bägaren" med norsk (?) text. Det var riktigt underhållande, måste jag säga. Dumbledore hette istället 'Humlesnurr' & Longbottom hette istället 'Langballe'. Jag trodde jag skulle dö av skratt.


Nu tänkte jag säga godnatt genom att visa ett youtube-klipp för er, som jag är riktigt fascinerad utav. Jag tittade på dehär tidigt imorse och jag är fortfarade lika stöss. Hur fan lyckas dem göra det?!

Kommentarer
Postat av: Svensken

domagiciansdothosetrickswherethefemalechangesmultipleoutfitsbehindcurtainsinasplitsecond" rel="nofollow">http://wiki.answers.com/Q/Howdomagiciansdothosetrickswherethefemalechangesmultipleoutfitsbehindcurtainsinasplitsecond

2009-05-08 @ 20:01:46
Postat av: - Hanna

Jag fattar mig seriöst inte på hur de kan göra sådär :S Helt sjukt, tänk att kunna det där alltså :P

2009-05-11 @ 18:54:02
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Svar; Hanna

men då är vi två. jag förstår verkligen inte hur de gör det?! :O det värsta tycker jag är ungefär i mitten vid 0.55, kolla in det! det är helt sjukt.

2009-05-11 @ 19:10:04
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0