två skoldagar kvar!

2009-05-27 00:17:59

Måndagen bestod utav betygsnack, film, religionkunskapsprov, mentorsamtal och plugg resten av kvällen. Provet gick bra, hoppas jag (håll tummarna för mig!), och mentorsamtalet gick också bra.

Idag är det tisdag och jag har varit ledig, vilket har varit hur skönt som helst. Dock så har jag pluggat i stort sett hela dagen. Hur ska jag hinna? Ingenvet. Jag tror jag kommer att få mitt första IG, tyvärr... Även att jag insåg idag att jag bara går två dagar till i skolan, sen är det slut, finito. Så overkligt, men så skönt!

Nu är det läggdags och imorgon är det studentfotografering som gäller!

Kommentarer
Postat av: David

Blir till å PLUGGA lite mer då! >=D Det går inte med ett IG, lixom.

2009-05-28 @ 08:50:25
Postat av: Svar; David

Yeah, I know. :/

2009-05-29 @ 10:27:04
URL: http://benta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0